O vindeiro venres, día 28 de xuño de 2024, ás 18,30h, terá lugar o acto de entrega de Diplomas ao alumnado que remata nivel na Escola Municipal de Artes e Oficios (EMAO). O acto terá lugar no Salón de Actos da EMAO.
O vindeiro venres, día 28 de xuño de 2024, ás 18,30h, terá lugar o acto de entrega de Diplomas ao alumnado que remata nivel na Escola Municipal de Artes e Oficios (EMAO). O acto terá lugar no Salón de Actos da EMAO.
A EMAO publicará 1 de xullo de 2024, no Taboleiro e na web, o listado do alumnado seleccionado para o Nivel avanzado, facendo constar as iniciais do nome e apelidos do/ alumno/a, especialidade e denominación do proxecto.
EXPOSICIÓN A MÚSICA NA EMAO
"CAIXAS DE MÚSICA NON SONORAS"
O alumnado do curso básico 2023-2024 da Especialidade de Ourivaría elaborou a peza da exposición de final de curso “A Música na EMAO”.
Aproveitamos un exercicio de clase como é a elaboración dunha caixa de latón con bisagra e decorada con gravado ao ácido para adaptala a temática da exposición, para iso visitamos os obradoiros de construción de instrumentos tradicionais, Gaita e Zanfona onde os seus mestres Carlos Corral e Xaime Rivas explicáronnos como se constrúen, as distintas pezas que os compoñen e como soan os instrumentos que alí se elaboran. Tamén visitamos e estivemos nun ensaio da Orquestra SonDeSeu, onde puidemos ver e escoitar en situ o traballo desta Orquestra da ETRAD, e destes instrumentos da música tradicional e folk, ademais de indagar de modo persoal sobre a música tradicional galega e as nosas costumes, todo isto serviu para que o alumnado se inspirase e crear así a súa propia caixa.
A seguir podedes ler como naceu e en que se inspira cada unha destas caixas de música non sonoras, todas elas acompañadas dun enlace a un tema musical ou video relacionado coa súa temática.
A nosa proposta para esta exposición onde o tema para traballar é a música, parte da idea de realizar unha peza colectiva, na que cada alumno e alumna traballen sobre o mesmo tema, interpretándoo desde a subxectividade, para formar unha composición na que todas as pezas encaixen como un quebracabezas que ao sumarse o todo teña o sentido esperado, unha polifonía volumétrica na que se poida entender a peza musical.
ELECCIÓN DA PEZA MUSICAL COA QUE TRABALLAR
O tema musical co que traballamos é YUMEJI, obra do compositor xaponés Shigeru Umebayashi para a banda sonora do filme In The Mood For Love, 2000. É o tema principal que o cineasta Wong Kar-wai elixiu para acompañar os momentos de encontros dos protagonistas que xunto á coidada fotografía, crea unha película dunha gran beleza estética caracterizada por un tempo narrativo pausado. Ese tempo pausado é un precioso valse con toque de tristeza e desolación, cun ritmo marcado ao longo da interpretación, que mergulla ao que o escoita nunha parte da historia, como un detonador de emocións.
COMO COMEZAMOS A TRABALLAR?
Decidimos facer unha peza conxunta na que todos sumasen o seu parte; a súa interpretación volumétrica do tempo do valse YUMEJI. Como é unha peza musical que fala de emocións, decidimos utilizar unha figura humana dividida en fragmentos, un quebracabezas, no que cada peza fose unha experiencia sensitiva persoal, pero que no seu conxunto puidésese encaixar a melodía e o tempo do valse. Así decidimos dividir a peza musical en tantos fragmentos como pezas formaban a nosa figura e repartir os pequenos fragmentos por tempos que irían correlativos co valse. Isto levounos por suposto moitas horas de debate enriquecedor en grupo, no que se achegaron moitas ideas ata chegar a unha decisión consensuada; as pezas tiñan que estar divididas en dúas capas: Unha marca o tempo que percorre o valse de principio a fin e unha segunda capa onde a melodía xoga e enrédase subindo e baixando ao longo do tema por encima dese tempo marcado do valse.
ELABORACIÓN DA PEZA
Comezamos o noso traballo escoitando unha e outra vez a peza, era moi importante entendela, e para iso era fundamental debuxar o son que tiñamos que converter en formas, de maneira que a partir das pautas decididas, cada un dos alumno e alumnas interpretase a nivel formal eses fragmentos da peza. Para iso fixéronse bosquexos, que nos levaron a acordar como deberiamos interpretalos para que ningún sobresaíse sobre outro, e a peza fluíse de maneira harmónica sen distraccións. Unha vez decididos os bosquexos que se ían a realizar, gravamos xunto á música un vídeo que acompaña a peza exposta e que podemos ver na sala de exposicións. Porque creémos que era necesario que se entenda o proceso, como se elabora unha peza a nivel conceptual, como se interpretou ese son e levounos á forma. A partir de aí comezouse a traballar a escultura individualmente axustándonos a eses bosquexos consensuados, para conseguir que ese quebracabezas funcionase como un todo, sen distorsions, no que a subxectividade de cada alumno e alumna construíse un todo harmónico, no que entender a peza e transmitir ese conxunto de emocións que sentimos cando a escoitamos, que nos traslada a un lugar íntimo sen estridencias nin adornos superfluos, soamente un lugar de intimidade no que entender a música e o volume escultórico a través dos sentidos.
En 1894 ingresa na Escola de Artes e Oficios de Vigo, onde realiza os seus primeiros estudos oficiais co pianista e pedagogo, Gregorio Elola, o seu primeiro mestre de piano. Neste centro recibiron tamén formación as súas irmás Natalia, as xemelgas Carmen e Aurora e a excelente pianista Fantina. No ano 1900 Reveriano trasládase a Madrid para continuar os seus estudos no Conservatorio de Música e Declamación desta cidade, ainda que sempre mantivo unha estreita relación coas colectividades musicais e culturais da cidade olívica, contribuíndo ao engrandecimiento da mesma con cada logro artístico que obtiña.
Soutullo fíxose moi popular polos seus traballos con Juan Vert, La leyenda del beso, El último romántico, La del soto del parral, entre outros moitos, era tamén recoñecido polas súas múltiples composicións e arranxos para banda e polas súas continuas colaboracións cos grandes da zarzuela española.
CONVOCATORIA XERAL CURSO 2024-2025
ESCOLA MUNICIPAL DE ARTES E OFICIOS DE VIGO
Nesta Convocatoria Xeral indícanse as especialidades ofertadas pola Escola Municipal de Artes e Oficios para o curso 2024-2025, así como a previsión de outras actividades.
Especialidade |
Data |
Letras (*) |
Hora |
Lugar (Aula) |
ARTESANÍA EN COIRO |
16/09/24 |
Do A ao M |
16,00h |
Aula Pintura |
|
16/09/24 |
Do N ao Z |
17,00h |
Aula Pintura |
CAIM ZANFONA |
16/09/24 |
Todos/as |
16,00h |
Aula CAIM |
MODA E CONFECCIÓN |
16/09/24 |
Do A ao F |
16,00h |
Aula Debuxo |
|
16/09/24 |
Do G ao M |
17,00h |
Aula Debuxo |
|
16/09/24 |
Do N ao Z |
18,00h |
Aula Debuxo |
CAIM GAITA |
17/09/24 |
Todos/as |
16,00h |
Aula CAIM |
SERIGRAFÍA |
17/09/24 |
Do A ao G |
16,00h |
Aula Debuxo |
|
17/09/24 |
Do H ao Z |
17,00h |
Aula Debuxo |
OURIVARÍA |
17/09/24 |
Do A ao G |
16,00h |
Aula Pintura |
|
17/09/24 |
Do H ao Z |
17,00h |
Aula Pintura |
TALLA E ESCULTURA EN MADEIRA |
17/09/24 |
Do A ao M |
16,00h |
Aula Talla e escultura |
|
17/09/24 |
Do N ao Z |
17,00h |
Aula Talla e escultura |
DESEÑO E ENCAIXE DE PALILLOS |
18/09/24 |
Todos/as |
16,00h |
Aula Pintura |
(*) As letras que aparecen citadas refírense ao primeiro apelido das persoas solicitantes de praza, incluíndo á totalidade das persoas cuxo apelido comece pola letra indicada.
PROCEDEMENTO |
XERAL |
ALUMNADO CURSO ANTERIOR |
ALUMNADO NOVO |
Solicitude de praza de persoas en Excedencia |
17 - 19 xuño |
|
|
Solicitude de praza |
|
|
24 de xuño - 6 de setembro |
Listado alumnado apto |
|
1 de xullo |
|
Listado alumnado curso 24-25 |
|
8 de xullo (*) |
|
Listado de vacantes / Oferta prazas Convalidación |
10 de xullo |
|
|
Solicitude de praza por Convalidación |
|
|
11 de xullo - 6 de setembro |
Listado solicitantes |
|
|
10 de setembro |
Sorteos, no seu caso |
|
|
16 de setembro |
Probas, no seu caso |
|
|
16 - 19 de setembro |
Publicación listado admitidos |
|
|
24 de setembro |
Matrícula |
|
8 de xullo (*) |
24 - 30 de setembro |
Comezo do curso |
|
1 de outubro |
(*) Tal e como se indica no punto B.2.1 desta Convocatoira, "A presenza neste listado significa que a súa matrícula foi dada de alta para o curso 2024-2025"
A matriculación na EMAO implica a aceptación plena dos programas, horarios e normativa que rexen a actividade da Escola.