Representante do movemento italiano das vangardas italianas.
Poeta, pintor, gravador, escultor e deseñador, que comezou a obter recoñecemento internacional nos anos 80. Os seus debuxos, escritos e libros de artista destacan pola forza poética que emanan e por ser a orixe da súa obra pictórica.
O Debuxo:
"A idea dun debuxo é a única posibilidade que ten un home para pensar".
Enzo Cucchi.
Para Cucchi, o debuxo, como a pintura, é un medio para asociar formas, conceptos e materiais.
Utiliza a expresión invasiva do xesto para transformar o papel ou o lenzo nun territorio máxico poboado de imaxes e pensamentos.
Enzo preséntanos símbolos dispares, cunha matriz clásica ou onírica, extraída do presente ou da memoria, que se combinan e se superpoñen á textura cromática da que, ao mesmo tempo, parecen xurdir.
O abandono das coordenadas espazo-tempo e as incursións continuas en territorios culturais e emocionais coinciden co seu uso indisciplinado da cor e co seu afán por experimentar con diferentes técnicas artísticas, desde o papel queimado, o aceite ou a area.
O debuxo é parte integral da actividade artística de Cucchi, é a alma do seu proxecto artístico.
É unha disciplina na que adquiriu unha gran distinción, independentemente da importancia histórica e radical da súa obra en papel, a súa capacidade como creador de imaxes e debuxante, no sentido clásico, é impresionante.
A clave dos debuxos de Cucchi está no seu xeito especial de encher as superficies:
1. Os bordes do espazo do papel non parecen están estar marcados, as sua imaxenes flotan no infinito.
2. As liñas que debuxas son, por suposto, importantes, pero menos que o sorprendente efecto de gran profundidade e masa que es capaz de crear con pouco máis que un lapis ou un bolígrafo.
3. Dá a sensación de que os teus debuxos permiten ver o que está a pasar medio metro por debaixo do papel.
4. De aí o interese polos estratos arqueolóxicos aos que se relacionan frecuentemente estes debuxos.
"A idea dun debuxo é a única posibilidade que ten un home para pensar".
Enzo Cucchi.
Para Cucchi, o debuxo, como a pintura, é un medio para asociar formas, conceptos e materiais.
Utiliza a expresión invasiva do xesto para transformar o papel ou o lenzo nun territorio máxico poboado de imaxes e pensamentos.
Enzo preséntanos símbolos dispares, cunha matriz clásica ou onírica, extraída do presente ou da memoria, que se combinan e se superpoñen á textura cromática da que, ao mesmo tempo, parecen xurdir.
O abandono das coordenadas espazo-tempo e as incursións continuas en territorios culturais e emocionais coinciden co seu uso indisciplinado da cor e co seu afán por experimentar con diferentes técnicas artísticas, desde o papel queimado, o aceite ou a area.
O debuxo é parte integral da actividade artística de Cucchi, é a alma do seu proxecto artístico.
É unha disciplina na que adquiriu unha gran distinción, independentemente da importancia histórica e radical da súa obra en papel, a súa capacidade como creador de imaxes e debuxante, no sentido clásico, é impresionante.
A clave dos debuxos de Cucchi está no seu xeito especial de encher as superficies:
1. Os bordes do espazo do papel non parecen están estar marcados, as sua imaxenes flotan no infinito.
2. As liñas que debuxas son, por suposto, importantes, pero menos que o sorprendente efecto de gran profundidade e masa que es capaz de crear con pouco máis que un lapis ou un bolígrafo.
3. Dá a sensación de que os teus debuxos permiten ver o que está a pasar medio metro por debaixo do papel.
4. De aí o interese polos estratos arqueolóxicos aos que se relacionan frecuentemente estes debuxos.
O seu traballo sobre papel trata da dimensión profunda da imaxe, non do que está na superficie, non aluden a unha representación do espazo tridimensional, senón que indagan sobre a natureza das cousas.
En resumo, para Cucchi, a idea dun debuxo é a única posibilidade, para un home, de pensar.
O BONITO OLIVA CRÍTICO AQUILE revela a TÉCNICA DO NOSO ARTISTA:
- O debuxo nas obras de Cucchi é:
Signo, trazo, imaxe, retrato, liña, bosquexo, arabesco, paisaxe, planta, diagrama, perfil, silueta, viñeta, ilustración, figura, escorzo, gravado, sección, bosquexo, trazado, caricatura, claroscuro, grafito, incisión, mapa, litografía, pastel, augaforte, xilografía.
- Os instrumentos poden ser:
Carbón vexetal, lapis, bolígrafo, pincel, lapis, compás, lapis, cadrado, pantógrafo, proxector de diapositivas, regra, deslizador, molde.
-O proceso pode ser:
Rastrexar arabescos, rastrexar, compoñer, copiar, borrar, corrixir, pulir, recoller.
-O resultado:
Campo, contorno, sombra, adorno, perspectiva, bosquexo.
A pintura:
En resumo, para Cucchi, a idea dun debuxo é a única posibilidade, para un home, de pensar.
O BONITO OLIVA CRÍTICO AQUILE revela a TÉCNICA DO NOSO ARTISTA:
- O debuxo nas obras de Cucchi é:
Signo, trazo, imaxe, retrato, liña, bosquexo, arabesco, paisaxe, planta, diagrama, perfil, silueta, viñeta, ilustración, figura, escorzo, gravado, sección, bosquexo, trazado, caricatura, claroscuro, grafito, incisión, mapa, litografía, pastel, augaforte, xilografía.
- Os instrumentos poden ser:
Carbón vexetal, lapis, bolígrafo, pincel, lapis, compás, lapis, cadrado, pantógrafo, proxector de diapositivas, regra, deslizador, molde.
-O proceso pode ser:
Rastrexar arabescos, rastrexar, compoñer, copiar, borrar, corrixir, pulir, recoller.
-O resultado:
Campo, contorno, sombra, adorno, perspectiva, bosquexo.
A pintura:
A súa pintura é unha acumulación constante de múltiples formas, conceptos, pensamentos, reflexións, que xunto coa forza material da súa obra, cunha expresión do xesto invasivo.
O lenzo convértese no depósito de imaxes e pensamentos nun vehículo en mil suspensións ou magmas de recordos e pensamentos.
A presenza de símbolos clásicos dispares, de soños, de memoria, superpóñense e interactúan coa cor, para saír do lenzo coma se fose das profundidades do subconsciente humano.
A perda de coordenadas espazo-tempo e a continua incursión no territorio no cultural e no emocional, que coinciden co uso indisciplinado da cor, a materia, o xesto, os materiais aditivos e os obxectos, crea un engrosamento da idea orixinal da pintura. , que se estende violentamente cara ao espectador.
👏👏👏
ResponderEliminar