domingo, 23 de xaneiro de 2022

A INVENCIÓN DA COR, Philip Ball. BIBLIOTECA PUBLICA GARCIA BARBON/EMAO. [PINTURA]

"A invención da cor" (Philip Ball), Editorial Turner: é unha historia luminosa da maxia escondida no lenzo do pintor.



A historia da pintura estivo influída pola dispoñibilidade ou non de determinados pigmentos e os descubrimentos científicos han tardado pouco en chegar á paleta do artista. Chea de anécdotas e apuntamentos etimológicos, A invención da cor é unha historia luminosa da maxia (e a ciencia) escondida no lenzo do pintor.


 

Tras unha breve introdución sobre algunhas das teorías que tentaron explicar o fenómeno da cor (Aristóteles, Newton, Goethe, Maxwell) o autor entra de cheo na a historia dos pigmentos usados desde a máis remota antigüidade.

Para Philip Ball a ciencia e a historia non teñen que ser necesaria- mente aburridas e áridas, ao contra- rio, na invención da cor as mostra como relatos áxiles e ben documentados, #ante os que uno non ten máis remedio que inclinar a fronte con humildade e agradecemento por todas as cousas fascinantes e marabillosas que este autor ha investigado.

Philip Ball (1962) é químico e doutor en Física pola University of Bristol e membro do departamento de Química do University College de Londres. Exerceu de editor na revista Nature e colabora con New Scientist e outras publicacións científicas. Ten unha prolífica traxectoria como autor divulgativo. En Turner publicou, entre outros, libros como Contra natura, Curiosidade, Cuántica e O perigoso encanto do invisible.





2 comentarios:

¡Anímate a participar cos teus comentarios!