"A invención da cor" (Philip Ball), Editorial Turner: é unha historia luminosa da maxia escondida no lenzo do pintor.
A historia da pintura estivo influída pola dispoñibilidade ou non de determinados pigmentos e os descubrimentos científicos han tardado pouco en chegar á paleta do artista. Chea de anécdotas e apuntamentos etimológicos, A invención da cor é unha historia luminosa da maxia (e a ciencia) escondida no lenzo do pintor.
Tras unha breve introdución sobre algunhas das teorías que tentaron explicar o fenómeno da cor (Aristóteles, Newton, Goethe, Maxwell) o autor entra de cheo na a historia dos pigmentos usados desde a máis remota antigüidade.
Para Philip Ball a ciencia e a historia non teñen que ser necesaria- mente aburridas e áridas, ao contra- rio, na invención da cor as mostra como relatos áxiles e ben documentados, #ante os que uno non ten máis remedio que inclinar a fronte con humildade e agradecemento por todas as cousas fascinantes e marabillosas que este autor ha investigado.
Philip Ball (1962) é químico e doutor en Física pola University of Bristol e membro do departamento de Química do University College de Londres. Exerceu de editor na revista Nature e colabora con New Scientist e outras publicacións científicas. Ten unha prolífica traxectoria como autor divulgativo. En Turner publicou, entre outros, libros como Contra natura, Curiosidade, Cuántica e O perigoso encanto do invisible.
Este comentario foi eliminado polo autor.
ResponderEliminarGrazas Darío, unha recomendación fantática.
ResponderEliminar