xoves, 4 de febreiro de 2021

O ENCAIXE ESCULTORICO DE CAITLIN MCCORMACK [ENCAIXE]



Caitlin McCormack é unha escultora que emprega cordas de algodón como medio principal. Comezou a usar fibras para construír exemplares osteolóxicos hai dez anos, despois de recibir o seu BFA da Universidade das Artes de Filadelfia. McCormack traballa actualmente cun minucioso proceso autodidacta que implica o uso de pigmentos naturais para tinguir a man esculturas de algodón de ganchillo de obxectos familiares en varias etapas de desintegración, que logo se endurecen cunha mestura de colas e, ocasionalmente, dragan con pintura de esmalte. 

A corda de algodón central deste proceso normalmente procede das vendas de propiedades e garaxes, así como de coleccións herdadas dos familiares falecidos de McCormack, que a usaron durante a Gran Depresión para crear delicados adornos para as súas casas e corpos. Con sede en Filadelfia, McCormack fai investigacións atemporais sobre a perda, o illamento e a loita contra o trauma polo uso das mans. 


Os seus intrincados e especiais exemplares de obxectos forxados a man están construídos a partir de recursos extremadamente limitados de fíos de algodón antigos, que están deseñados para asemellarse a criaturas desveladas que participan nunha conversación entre o pasado e o presente. A súa serie de esculturas máis recente presenta elementos nostálxicos e en descomposición desposuídos dos seus usos orixinais e reutilizados para examinar os problemas adolescentes e as curiosidades sen resposta de toda a vida. 
A través do sentimentalismo sincero e o humor escuro, McCormack integra un profundo aprecio polo legado transxeracional da artesanía na súa familia cun relato continuo das súas experiencias con enfermidades mentais, resultando nun arquivo moi persoal de vasos emocionais. 
 
As esculturas de McCormack apareceron en exposicións individuais e colectivas en The Mütter Museum (PA), Museum Rijswijk (NL), The Mesa Contemporary Art Museum (AZ), The Taubman Museum of Art (VA), Hashimoto Contemporary (Nova York e CA), The Fort Wayne Museum of Art (IN), Feinkünst Krüger (Hamburgo), Vanilla Gallery (Tokio), Rhodes Contemporary (Londres) e, máis recentemente, no SPRING / BREAK Art Show de Nova York. Ela é a destinataria 2020 dunha bolsa da Fundación Joseph Robert.

2 comentarios:

  1. Impresionante, non deixa de sorprenderme o que se pode facer co encaixe.

    ResponderEliminar
  2. Me parece impresionate 👏👏

    ResponderEliminar

¡Anímate a participar cos teus comentarios!