mércores, 17 de febreiro de 2021

ENCAIXE, XUSTIZA E SEMIOTICA (PARTE2)[ENCAIXE]

Kim Lieberman coa pesa para a xuiza Ruth Bader

Con anterioridade falamos dunha artista chamada, Kim Lieberman e a sua relación coa cerámica. Esta vez falamos dela para falar de como encaixe de palillos o relacionamos coa semiotica e o significado que pode ter, neste caso coa xuíza Ruth Bader Ginsburg, xa que ela realizou un colar, entre moitas artistas encaixeiras para Ruth.

Nesta publicación amosamosvos o exquisito trabajo que realizou Kim para unha muller que loitou polos dereitos e sola igualdade entre homes e mulleres.

O colar de Ruth un simbolo de liberdade e cun significado de cambio nunha profesión marcada polo pensamento masculino.




Kim Lieberman é unha artista conceptual que honra o concepto por encima do medio. Lieberman completou a súa licenciatura en Wits Tech en 1997 e o seu MAFA na Universidade de Wits en 2001. 

Realizou oito exposicións individuais en galerías que inclúen a Goodman Gallery (Xohanesburgo), Mark Coetzee Fine Art Cabinet (Cidade do Cabo), Camouflage Art. Cultura. 


Politics (Johannesburgo), Esso Gallery (Nova York) e Gallery AoP (Johannesburgo). Tamén estivo en numerosas exposicións colectivas, incluíndo Love Lace no PowerHouse Museum (Sydney); Shaman Showman (Esso Gallery New York), After the Diagram (White Box Gallery New York), Twenty (Appalachian University, Carolina do Norte) e exposicións locais como HitchHiker (1997); Navegando pola paisaxe (2006), Patrón social (2009); Parque de esculturas Nirox | Inverno (2014) ...

Actualmente Lieberman está a traballar en tres instalacións, dúas son esculturas públicas permanentes: ambas percorren a lonxitude dunha rúa (Intersección humana en Maboneng e Royal Block nun concello fóra de Graaff Reneit), e a terceira é unha escultura para ConHill, Johannesburgo.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

¡Anímate a participar cos teus comentarios!