xoves, 18 de febreiro de 2021

CERÁMICA,VIRUS E OUTRAS HERBAS [CERÁMICA]

 

O traballo de Zemer Peled examina a beleza e brutalidade do mundo natural. A súa linguaxe escultórica está formada pola contorna e as paisaxes que a rodean, e relaciónase con temas de recordos, identidade e lugar. A asociación da porcelana coa graza e refinamento e a civilización vólvese contra si mesma cando nos enfrontamos a este material noutro estado. Cando unha forma de porcelana descomponse en fragmentos, a brutalidade dos seus bordos irregulares se yuxtapone coa súa insistente fraxilidade. O material vólvese violento e fermoso, duro pero quebradizo. Cando se ve nas formacións orgánicas das estruturas de Peled, recréase un todo dos fragmentos, esta vez afastado do seu contexto orixinal de pulcritude, tradición e cultivo, pero con todo unificado por unha cohesión xeral de movemento e composición. 
As súas esculturas e instalacións consisten en miles de fragmentos de porcelana feitos a man: unha técnica que produce unha textura delicada e severa. Nalgunhas obras, as pezas de cerámica a gran escala aparecen aireadas e esponxosas,coma se o alento puidese rompelas. Noutros, os fragmentos de Peled son púas xeométricas que misteriosamente adquiren unha forma sedutora: ofrecen unha sensación de suavidade a pesar da súa aguda puxanza.
 Peled naceu e criouse en Israel. Obtivo a súa mestría no Royal College of Art (Reino Unido). Nos últimos anos, o seu traballo exhibiuse internacionalmente en lugares como Sotheby & and Saatchi Gallery (Londres), Nelson Atkins Museum of Art ( Kansas City), entre outros. Apareceu en Vogue, Ou Magazine, Elle e outras publicacións internacionais. 
O seu traballo atópase en moitas coleccións privadas de todo o mundo e en coleccións de museos como Fuller Craft Museum, The Crocker Art Museum e Frederick R Weisman Art Foundation Museum. A artista vive e traballa en Estados Unidos.




















Ningún comentario:

Publicar un comentario

¡Anímate a participar cos teus comentarios!