Falar de Agnes Herczeg é falar dunha persoa que relaciona o seu traballo de encaixe á agulla co costumismo, e moitas das súas pezas poderiamos dicir que teñen certa visión africana.
O encaixe á agulla é un dos principais encaixes manuais que se realizan. Na EMAO, na nosa especialidade é o de encaixe de palillos, pero non por iso imos deixar a un lado as/os artistas que utilizan as diferentes técnicas encaixeiras para realizar as súas obras ou mesturalas entre si.
Agnes Herczeg nace en Hungría e aínda vive nunha pequena cidade á beira do río Danubio.
Graduada na Universidade de Belas Artes de Budapest como restauradora de téxtiles. Interésase polas técnicas de bordado coas que se elaboraron os téxtiles nos museos. Probei moitos destes durante os anos.
O máis próximo do meu corazón son as técnicas de encaixe, que dediquei a maior parte
do meu tempo para estudar encaixes de agullas e encaixe de palillos.
Comeza a traballar con encaixes no 2013. Utiliza principalmente fíos naturais de orixe vexetal como liño, cánabo, algodón, iute, rafia, etc. Mentres está a preparar un encaixe, normalmente usa fíos de diferentes orixes e grosores e varias técnicas. Utiliza principalmente técnica de encaixe de agulla, que combina frecuentemente con encaixes de palillos e traballo de trenzado.
A preparación do encaixe de agulla é un traballo lento e delicado que require un alto grao de atención. Gústlle preparar cordóns con fíos moi finos, para os que adoitaba aplicar fíos de viscosa madeira, pero actualmente prefire traballar con fíos de seda pura. O contorno dos encaixes de agullas está feito de fíos finos, o que permite unha rixidez adecuada.
O patrón e a densidade dos puntos nos contornos determinan os gráficos do traballo dado, que é un proceso baseado completamente na improvisación.
É como debuxar coa axuda de puntos. O traballo de encaixe ten unha tinta despois, que pode ser a fase máis emocionante de todas, xa que esta é a parte na que o seu traballo se fai un cadro.
Fai especial fincapé na planificación xa que ten que proporcionar non só contido visual para o cadro, senón tamén elaborar os seus elementos estruturais e a orde de fases de traballo, que ás veces pode ser tan complicada como resolver un enigma.
É moi importante para ela poder aprender continuamente durante o traballo e perfeccionar as suas técnicas, así como probar novos materiais.
Ningún comentario:
Publicar un comentario
¡Anímate a participar cos teus comentarios!