mércores, 27 de maio de 2020

Encaixe de palillos ou a liberdade do confinamento. Cap 27. INGRID MORLEY [ENCAIXE DE PALILLOS]



Imos contarvos a historia dunha camioneta de traballo. Un proxecto de Ingrid Morley, unha escultora australina da que hoxe imos falar. A historia é a seguinte:

Lorrie (é unha camioneta) e eu coñecémonos no meu aniversario. Estaba nun paddock, "botado á herba", co seu ferruxe vermello sangrando no chan. para min pertencía á paisaxe australiana, co seu corpo traído de tempo e a honradez traballada. Eu tamén ansiaba estar absorbida na paisaxe e ter a dignidade coa que representaba a súa idade.

Traballou na industria da madeira en Oberon, Nova Gales do Sur, durante os anos 1950 e 60. O bosque de plantas ten rastros ao redor de postes de árbores, cortados na paisaxe, coma se atopase "as pegadas das miñas bágoas" nun rostro desatinado.

Reflexionaba sobre esas bágoas ao facer os encaixes. Cortar o aceiro revelou espazos negativos: un proceso destrutivo. As formas positivas quedaron como "produtos" deste proceso.

A colleita de madeira é difícil deixando a súa marca na xente e na terra, unha relación ambigua que parece preguntar: "Como e que destruímos, para producir?".




Un taller tradicional ao estilo Atelier coa Tom Bass Studio School en Sydney marcou a iniciación de Ingrid na escultura na década dos noventa. Como directora de Ingrid Morley Sculpture Studio a finais dos anos 90 e conferenciante de Escultura co Centro de Formación Continuada da Universidade de Sydney durante 15 anos, Ingrid ten agora un obradoiro con sede preto das covas Jenolan nas Central Tablelands de NSW.

Lorrie a camioneta. Ingrid Morley 2011


Unha exposición en solitario no Val do Loira, Francia e Pequín, China, así como dúas exposicións en solitario en Sidney son os marcadores de importantes cambios na práctica de Ingrid, o que levou á súa inclusión en grandes exposicións internacionais na casa, a máis destacable "Lovelace", unha exposición no Powerhouse Museum de Sydney. As exposicións de grupos seleccionados incluíron a coñecida Sculpture by the Sea e numerosas representacións comisariadas en galerías rexionais e Defiance Gallery, en Sydney.

Vista dende arriba de " Lorrie" 2011


Ingrid foi galardoada cunha residencia do Consello de Australia / China en Sculpture no 2006 e unha bolsa viaxeira para o mesmo ano. En 2011 recibiu unha Moi recomendada traballo tanto nun ambiente urbano, no museo de Powerhouse (Sydney) como na exposición de premios de escultura da Universidade de Western Sydney. Recentemente gañou o premio de adquisición de público en Forbes, NSW, volvendo a enganchar ao público co lugar queimado do antigo Forbes Hotel e The North Sydney Major Award pola súa escultura "Lost and Found" en 2015 e tamén completou un artista en residencia no Hill End do mesmo ano.

Máis que unha camioneta, unha mirada a un soño


Dende 2015, Ingrid completou un gran traballo ao aire libre para o centro de coidados de idade en Columbia na NSW rexional e gañou numerosos premios polo seu traballo, incluído o importante premio Swell de escultura en Queensland, e Harbour Sculpture en Sydney en 2017. Ingrid está representada por Defiance. Galería en Sydney.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

¡Anímate a participar cos teus comentarios!