luns, 15 de xuño de 2020

Comenzamos a recibir as vosas propostas sobre o proxecto Relatos Encaixados [TALLA E ESCULTURA]

Proxecto Relatos Encaixados

Primeiras propostas



Caixa de Ignacio Mena





É moi importante destacar neste traballo a dificultade que reside en ilustrar un texto a través destes pequenos relatos encaixados, e moitos de vós aínda máis valentes converténdose en autores dos vosos textos. Bravo por ese esforzo creativo!!!

Ánimo, esperamos moitos máis!!!
Podedes ver neste enlace a proposta de traballo Relatos Encaixados
Recordade que a proposta esta aberta a todo o mundo!!!



Caixa de Emilia Otero

Unido a la noria del
tiempo que vuela,
doy vueltas y vueltas
sin darme cuenta.
Los ojos vendados,
no advierten las penas.
En el horizonte una luz
asoma.
sigamos el ritmo
la vida va en ello


Caixa de Santiago Gefaell
                                                         Solo la música esta a la
                                                                        altura del mar.

                                                                      (Albert Camus)


                                                 



Caixa de Aradia Moon
Mi cuerpo es mi templo
en el me guardo
me diluyo
ardo en mil fuegos.
Mi cuerpo guarda mi vida
cicatrices y lamentos
y yo con sonrisas
guardo sus secretos.
Por que como decía mi madre
"caras vemos corazones no sabemos"


Esta caixa esta pinzadaf, vámola liberar, como facemos os galegos cando imos votar"
Caixa de Anselmo Balao


Caja de Luisa
Los nadies: los hijos de
nadie, los dueños de
nada. Los nadies: los ningunos,
los ninguneados, los jodidos,
rejodidos. Que no son,
aunque sean... los nadies
(Eduardo Galeano)


Caixa de Aurora
Loa de la dialéctica
Con el paso firme se pasea
hoy la injusticia.
Los opresores se disponen a
dominar otros diez mil
años más.
(Bertolt Brecht)



Caixa de Eduardo
Al abrir mis ojos,
¿son rejas lo que veo?
no las quiero ver,
busco la libertad
que mi corazón se libere.
Quiero ver
sentir el mar,
sentirme abrazado por tus ondas
liberando nuestros corazones

2 comentarios:

  1. Que bonito traballo misturando o obxeto como peza-imaxe que ilustra.. acompaña ou forma parte dun texto.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Gracias Fredy, viniendo de ti es todo un halago ;)

      Eliminar

¡Anímate a participar cos teus comentarios!