CHOI + SHINE (2ª PARTE, O PROCESO)
O proceso é esa parte de traballo que cando expoñemos unha obra non se ve, e con todo é a parte máis importante do traballo final. Os pasos para seguir desde o bosquexo inicial ata a elección de material pasando polo desenvolvemento dixital (no caso de que o haxa, como é o caso) é o que realmente nos fai crecer dentro do mundo do deseño sexa téxtil ou arquitectónico, como é o caso de CHOI + SHINE, que mesturan os dous mundos. O etéreo do encaixe co material da arquitectura. Aquí vos deixo unha mostra dun dos proxectos de Choi + Shine en proceso e preparación da instalación: QUBBA.
INTERACCIÓN COA CIDADE, AS PERSOAS E A NATUREZA
Cada elemento deste proxecto toma unha forma xeométrica abstracta ou unha forma arquitectónica común que se pode atopar tanto no leste coma no oeste. Estes elementos están dispostos de xeito que a vista axial da composición permita unha interpretación visual dunha mesquita islámica. Cando a posición do espectador está fóra do eixe, a composición perde a súa orde visual lexible e os elementos aparentemente non teñen relación. As diversas visións da composición enfatizan elementos individuais que son independentes, completos e autónomos, pero tamén ofrecen un encontro destes elementos formando un todo harmónico e sagrado como unha única entidade. Este aspecto do proxecto simboliza a absoluta superioridade e singularidade.
As sombras alongadas das cordas flotantes crean unha atmosfera etérea que adoita atoparse nas pinturas dos surrealistas.
| | "Qubba", mirando para arriba. Un dos patróns comúns de bonecas úsase en tres dimensións para simular as bóvedas de estalactita (Muqarnas). |
|
"Qubba" Choi + Shine 2018 |
|
"Qubba", crochet deseño Choi + Shine 2018 |
O patrón xeométrico neste proxecto está moi relacionado coa arte islámica, o que fomenta a contemplación espiritual. A expresión plasmada no seu patrón repetitivo, ordenado e cohesionado significa infinito e o seu silencio impacto produce unha sensación meditativa nos espectadores levándoos á profundidade da abstracción. Como Dobree (citado en Briggs, 1924, p. 175) explicou o impacto da arte arabesca, este proxecto “busca, non concentrar a atención sobre un obxecto definido, senón difundilos para que os espectadores poidan emparentarse no labirinto de padróns regulares que os enfrontan e liberan a súa mente de toda conexión con asuntos corporais e terreais."
O proceso de traballo de "Qubba" Choi + Shine. 2018
Ningún comentario:
Publicar un comentario
¡Anímate a participar cos teus comentarios!