sábado, 4 de abril de 2020

Froita Prohibida ou A beleza do Exceso [CERÁMICA]

Inspirado nas figuras de porcelana do século XVIII, o traballo de Chris Antemann emprega unha unidade de deseño e concepto para examinar e parodiar simultaneamente os roles de relación masculina e feminina. Os personaxes, os temas e os incidentes constrúense uns sobre outros, formando efectivamente a súa propia linguaxe que fala sobre ritos domésticos, etiqueta social e tabús. Os temas dos clásicos e os románticos teñen unha vantaxe contemporánea; elaboradas ceas, xantares de picnic e xardíns ornamentais preparan o escenario para que se desenvolvan os seus retortos contos. 

As pezas que Chris está a facer no Meissen Art Campus utilizan a técnica literaria dun narrativa marco, unha historia dentro dunha historia, para construír relacións e crear capas de información entre os aspectos escultóricos e as superficies pintadas. A historia principal preséntase baixo o disfrace da figura de porcelana do século XVIII como un contexto, que enmarca unha parodia ou unha segunda narración entre os personaxes modelados. Outras historias e en moitos casos, as fontes de inspiración para a peza están pintadas na escena con detalles elaborados.







3 comentarios:

  1. Me encanta que predominen os desnudos masculinos frente aos femininos e que todos parecen gozar mezclados entre tanta ornamentación, case empalagando. As pezas da cuarta fotografía son preciosas.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Tú lo has dicho, un empalague super-rococó... La idea de plasmar el decorado de tazas y teteras en los desnudos (entiendo que con calcas?) muy original.

      Eliminar

¡Anímate a participar cos teus comentarios!